אודות

למה אנחנו?

חברת “ניחוחות HADAR– מוסיפים לכם ארומה לחיים..

אנו מעניקים פתרונות בישום למגוון רחב של עסקים וכן למאות לקוחות פרטיים
בזכות מקצועיות עתירת ניסיון שצברנו במשך עשרות שנים, אנו מתמחים בכל הקשור לתחום הפצת הריח במרחבים ציבוריים ופרטיים.
יועצי הריח שלנו יודעים להתאים במדויק את הפתרון המתקדם והיעיל ביותר עבורכם, אנו משתמשים במוצרים איכותיים בלבד, ועובדים עם תמציות ריח המורכבות מרכיבים היפו אלרגניים בלבד!
כל תמציות הריח שלנו מאושרות ועומדות בכל התקנים והסטנדרטים המחמירים של IFRA – ארגון הניחוחות הבינלאומי והסמכות העליונה בתחום.

אנו פועלים ביעילות ונותנים פתרונות מקצועיים ומגוון מפיצי ריח להפצת ריח בטכנולוגיות החכמות ביותר ובמכשור המתקדם ביותר במאות אתרים ונקודות שירות ברחבי הארץ.

יועצי הריח בחברתנו יתאימו עבורכם את הפתרון המתאים והמתקדם ביותר, אנו נלווה אתכם החל מבחירת הניחוח המדויק עבורכם ועד להתקנת המכשור המתאים אצלכם.

לחברתנו מערך שירות יעיל המורכב מעשרות טכנאים מקצועיים בפריסה ארצית עם ניסיון רב בתחום מבשמי אוויר. כך למעשה אנו מבטיחים ללקוחותינו רמת שירות גבוהה ויעילה.

בין לקוחותינו מגוון רחב של בתי מלון, מוסדות ציבור, אולמות תצוגה, מפעלי מזון, עיריות , מסעדות , רשתות מזון, מרכזי קניות וכן בתים פרטיים רבים.

ניחוחות HADAR –  מגוון ניחוחות קסומים בהתאמה אישית לצרכים שלכם

אנו מספקים מבחר מערכות הפצת ריח ובניהם מפיץ ריח חשמלי, כאשר כל מערכת מותאמת לגודל החלל ולצרכי השימוש, ישנן מערכות המתאימות לבתים פרטיים בעוד שאחרות מתאימות למקומות גדולים ולאולמות רחבים.

דואגים לכם

שיטת הפצת הבישום בה אנו עוסקים, מבוססת על טכנולוגיה חכמה שהופכת את תמצית הבושם ל- 100% אוויר יבש. טכנולוגיה זו מונעת פגיעה בבריאות העובדים ובסביבתם וכן מונעת פגיעה או הכתמה של סחורה

!SAFETY FIRST

הבטיחות היא בראש מעיננו - כלל המערכות שאנו עובדים עימן עומדות בכל תקני הבטיחות הנדרשים, הן בעת התקנה והן לאורך תקופת השימוש. מגוון רחב של ניחוחות – מאות ניחוחות ייחודיים לבחירה!

שירות שלא תמצאו באף מקום אחר

אנו מספקים שירות מקצועי ומהימן ע"י תפעול צוותים ייעודיים, בעלי ידע וניסיון רב שנים בתחום, וכן מעמידים לרשותכם 5 מכשירים מסוגים שונים הפועלים על בסיס שמן והופכים את תמצית הריח לאדים. מחקרים מוכיחים כי לריחות ישנה השפעה עצומה וכי הם משפיעים על תחומים שונים בחיינו מבין מגוון שירותינו: מסלול חודשי או רכישה של מכשיר/ים המתאימים לצורכי הלקוח.

מקצועיות ללא פשרות

היות וכל חנות שונה מקודמתה, צוות המומחים שלנו יעניק לכם ליווי צמוד וייעוץ אישי בכל אחד מהשלבים בתהליך. בנוסף, אנו נדאג להתאים לכם את הריח הנכון לאופי החנות ולקהל הלקוחות הפוטנציאליים, בעזרתו יתאפשר לכם להעצים את המותג ולשפר את האווירה בחנות! לקבלת פרטים נוספים כל שעליכם לעשות הוא להשאיר את פרטיכם בטופס כעת ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם, או ליצור עמנו קשר טלפונית ולתאם פגישת ייעוץ ממש עכשיו.