מפיץ ריח לחנויות

מפיץ ריח לחנויות - עושה חשק לשופינג!

ניחוחות הדר עם ניסיון עשיר במתן שירותים לעסקים מכל הסוגים – לצורך שיפור חווית הקניה של הלקוח והמוטיבציה של העובדים – עם מפיצי ריח לחנויות.
שומרים על ריח מזמין ואטרקטיבי בעסק, שעושה חשק לחזור שוב ושוב, אבל גם עוזרים למתג את העסק בהתאם לריח האופייני שנבחר. מפיץ ריח מתקדם מבית ניחוחות הדר מציע פתרון תפעולי נוח ויעיל, ניתן לתכנות מראש לפי עוצמה ותדירות רצויה של פיזור הריח לטווח ארוך.

היכנסו לקטלוג הדיגיטלי שלנו לאיתור מפיץ ריח אידיאלי לצרכי העסק שלכם, או צרו איתנו קשר לקבלת ייעוץ מהמומחים!

שומרים על עסק מזמין ואטרקטיבי עם מפיץ ריח לחנות

התפקיד של מפיץ ריח בחנות אולי נראה לכם מינורי – הוא בסך הכל מפזר ריחות נעימים בחלל. אולי גם עוזר לטשטש ריחות לא נעימים שבאים מבחוץ.
אבל המכשיר הקטן והפשוט הזה מסוגל ליצור ריח נעים בחלל לפי בחירתכם – כי אתם יכולים לכוון אותו לעוצמת הריח הרצויה לכם וגם לבחור את הריח שאתם רוצים.
הוא יוצר אווירה נעימה בחנות, כדי למשוך פנימה לקוחות שבאים מבחוץ, הוא שומר על ריח נעים שיוצר תחושת ניקיון וטיפוח בחלל והוא גם גורם ללקוחות לרצות להישאר יותר זמן בעסק וכך לקנות קצת יותר.

עם זאת, כיום יותר ויותר עסקים מאמצים את מפיצי הריח בתור אלמנטים חיוניים לא רק לשמירה על אווירה נעימה ועל רושם טוב של העסק על הלקוח, אלא גם לצורך מיתוג העסק.

מפיץ ריח לחנויות | בישום לחנויות- ניחוחות הדר פתרונות בישום

החנות שלכם יכולה להיות אטרקציה רב חושית

חנויות הן כבר מזמן לא רק מקומות שבאים לקנות בהם מוצרי צריכה בסיסיים. הן מיועדות יותר מכל דבר אחר לספק ללקוחות חווית קניה.
זו יכולה להיות חוויית קניה מפנקת, נעימה וחיובית, שעושה חשק לבוא שוב, לקנות עוד ולספר לחברים, או חווית קניה בסיסית ומינימלית. הכל בהתאם למספר מאפיינים המשפיעים על החוויה:

  • עיצוב החנות מסודר, אטרקטיבי, צבעוני ואסתטי
  • רמת השירות אדיב, מקצועי, סבלני וחייכני
  • איכות המוצרים איכות חומרי גלם, איכות מוצרים מוגמרים 
  • טווח המחירים מחיר מותאם למיתוג של העסק 
  • תחושת ניקיון וטיפוח לקוח שמוציא כסף רוצה להרגיש שהוא מקבל עבורו תמורה טובה, איכותית ומושקעת, גם אם זה מוצר בסיסי. חלק חשוב מהחוויה הזו הוא תחושת הניקיון והטיפוח של החנות. אבל לא משנה כמה תשקיעו בניקיון וסידור של החנות, תמיד עלול לחדור לתוך העסק ריח לא נעים מבחוץ, או ריח שאחד הלקוחות הכניס איתו פנימה לתוך העסק. לכן כדי לשמור באופן קבוע על אווירת ניקיון וטיפוח של העסק, חשוב להתקין מפיץ ריח איכותי.

מפיצי ריח מומלצים לחנויות

כמו שהזכרנו קודם, מפיצי ריח אוטומטיים ומפיצי ריח חשמליים נותנים שקט תפעולי לטווח ארוך. אתם לא צריכים להתעסק איתם, אלא רק לתכנת אותם לתדירות ההפעלה הרצויה ולאחר מכן לחדש את מיכל תמצית הריח לפי הצורך אחת לתקופה.

הנה כמה דוגמאות מהקטלוג שלנו:
מפיץ ריח ארומה מיועד לחללים בגודל של עד 350 מ”ר. מגיע בעיצוב אלגנטי ומרשים, עם צג דיגיטלי ואפשרויות תכנות מתקדמות, עם מגוון תמציות ריח לבחירה.
מפיץ ריח לוקסוס מיועד לחללים גדולים בגודל של עד 1000 מ”ר – אולמות תצוגה למשל. מגיע עם מערכת הפעלה חשמלית חכמה, המאפשרת תכנות של תדירות ועוצמת פיזור הריח לטווח ארוך.
מבשמי אוויר אירוסול מפזרי ריח אוטומטיים לחללים קטנים עד 30 מ”ר, עם או בלי צג דיגיטלי, עם מגוון אפשרויות בחירה של תרסיסי ריח איכותיים.

כמה מילים לסיום, ניחוחות הדר מציעים שירות מקצועי ומותאם אישית לעסקים שרוצים לשפר את האווירה על ידי התאמת ריח מדויק למיתוג העסק. עם מפיצי ריח מתקדמים וחכמים, אתם מקבלים שקט תפעולי לטווח ארוך ואווירה אטרקטיבית בעסק.

היכנסו לקטלוג שלנו לבחירת מפיץ ריח אידיאלי לצרכים שלכם, או צרו קשר עם הצוות המקצועי שלנו לקבלת ייעוץ.

מחפשים מפיצי ריח מקצועיים?
השאירו פרטים ויועץ הריחות שלנו יחזור אליכם בהקדם!

מפיצי ריח חשמליים

תמציות ריח

ספריי ריח