מפיץ ריח למשרדי הייטק

מפיץ ריח למשרדי הייטק - בניחוח מעורר השראה

מפיץ ריח למשרדי הייטק פורץ דרך וטכנולוגי – כראוי למשרדים שמנהלים בימינו את העולם. ניחוחות הדר מציגים: יצירת סביבת עבודה מפרה ומטופחת עם מפיצי ריח מתקדמים ומגוון ניחוחות מענגים לבחירה.
מחפשים מפיץ ריח אידיאלי לסביבת עבודה מעוררת ואטרקטיבית? הצוות המקצועי של ניחוחות הדר ישמח לספק לכם ייעוץ והכוונה. אבל אתם יכולים למצוא את כל המוצרים גם בקטלוג הדיגיטלי שלנו.

עיצוב משרדי הייטק שמשפיע על כל החושים

משרדי הייטק ידועים בתור מקומות עבודה שמשקיעים המון בעיצוב סביבה מפרה ויצירתית.
עיצובים שיוצאים הרחק מגבולות המקובל והצפוי, עם שימוש באלמנטים מיוחדים במינם המיועדים ליצור סביבת עבודה מעודדת רוח יצירה.
המטרה היא להתחרות לאו דווקא על ליבם של לקוחות איכותיים, אלא בעיקר על ליבם של עובדים עם כישרון יוצא דופן ויכולות שכליות מדהימות.
ההשקעה בעיצוב משרדי הייטק עולה הרבה מעל כל מה שאנחנו מכירים בעולם התעסוקה הסטנדרטי.
מספיק להעיף מבט בתמונות מהמשרדים של גוגל ברחבי העולם כדי להבין לאן הענף הזה שואף.

דובר גוגל בניו יורק כבר צוטט פעם אחת כשהוא אומר: “המטרה של עיצוב משרדי גוגל היא ליצור מקום עבודה פורה ומאושר יותר מכל מקום אחר בעולם”.

אז מי אנחנו שנתווכח? אבל אנחנו גם יודעים, שיצירת סביבת עבודה מושלמת צריכה להיות רב חושית, כדי לספק הנאה, עונג וגירוי חיובי בכל רובד אפשרי. בדיוק כאן אנחנו נכנסים לתמונה.

מפיץ ריח למשרדים | בישום למשרדים- ניחוחות הדר פתרונות בישום לעסקים

איך מפיץ ריח למשרדי הייטק תורם ליצירת סביבת עבודה אופטימלית?

עיצוב מקומות עבודה, במיוחד משרדי הייטק, נעשה מתוך מחשבה על החוויה החושית –  הוא צריך להיות אסתטי, כדי ליצור תחושה נעימה באמצעות חוש הראיה. 
העיצוב צריך לשלב אלמנטים נעימים למגע – כדי לגרות באופן חיובי את חוש המישוש.
הגירוי החושי החיובי נוצר גם על ידי שילוב אלמנטים של משחק, הפתעה, יצירתיות ועוד.
חוש הטעם מקבל גם הוא תשומת לב – עם פינוקים כמו מכונת קפה מעולה במשרד, הזמנת ארוחות בריאות למשרד ואירועי הרמת כוסית עם הפינוקים הכי נחשבים בענף הקייטרינג לאירועים.

אבל גם כניסה למקום הכי יפה ואטרקטיבי בעולם צריכה להיות מלווה במשב מרענן של ריח נעים, כדי להשלים את החוויה. לכן גם משרדי הייטק משקיעים במפיצי ריח איכותיים, מתקדמים ויעילים, שנותנים מענה לאחד החושים המשפיעים ביותר על החוויה האנושית.

מפיצי ריח מומלצים למשרדי הייטק

ניחוחות הדר מספקים מגוון מפיצי ריח מתקדמים, שניתן לתכנת אותם מראש לפי התדירות וזמני הפעולה הרצויים. כך ניתן לשלוט בפיזור הריח ולהבטיח שתמיד תהיה לכם אווירה נעימה במשרד – בדיוק במידה שאתם אוהבים.
לדוגמה: מפיץ ריח ארומה – פיזור ריח אוטומטי ניתן לתכנות מראש בהתאם להעדפה האישית שלכם. עיצוב אלגנטי מתאים לתלייה על הקיר, עם מיכל בנפח 200 מ”ל שמספק שקט תפעולי לטווח ארוך.

למשרדים גדולים, מומלץ להתקין מפיץ ריח עם יכולת פיזור חזקה במיוחד:
מפיץ ריח עוצמה – מיועד לחללים של עד 500 מ”ר, ניתן לתכנות מראש, עם שליטה בזמנים ועוצמת פיזור הריח. מתאים לתלייה על הקיר ובעל מסך דיגיטלי.

אנחנו מספקים גם תמציות שמני בישום במגוון ריחות ליצירת אווירה בהתאמה אישית, לצד תרסיסי ריח בניחוחות מגוונים, לשימוש במפיצי ריח אוטומטיים, או ללא מכשיר.

אז מה היה לנו? ניחוחות עוצמה מציעים מגוון רחב של מפיצי ריח למשרדי הייטק, שנותנים לכם שקט תפעולי ומשלימים היטב את ההשקעה שלכם בעיצוב חלל אידיאלי ליצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא. 

מחפשים מפיץ ריח ידידותי לשימוש, עמיד ואיכותי? היכנסו לקטלוג שלנו לבחירת המכשיר המתאים, או דברו איתנו לקבלת מידע נוסף!

מחפשים מפיצי ריח מקצועיים?
השאירו פרטים ויועץ הריחות שלנו יחזור אליכם בהקדם!

מפיצי ריח חשמליים

תמציות ריח

ספריי ריח