מפיץ ריח לעסק

מפיץ ריח לעסק - ניהול אווירה חכם ומשתלם

ניחוחות הדר מספקים מגוון יוקרתי ואיכותי של מפיצי ריח לעסקים, עם טכנולוגיה מתקדמת של בישום אוטומטי בהתאמה אישית. 
מפיצי ריח חשמליים לעסק מאפשרים לכם לקבוע את תדירות הבישום, את עוצמת הריח וגם את סוג הריח – למיתוג נכון של העסק, לאווירה מזמינה ואטרקטיבית, לעיצוב עסק שמוכר יותר. 

מוזמנים להיכנס לחנות הדיגיטלית שלנו לבחירת מפיץ ריח לעסקים מדויק לצרכים שלכם או ליצור קשר עם הצוות המקצועי שלנו לקבלת ייעוץ!

מפיץ ריח לעסק שהוא הרבה יותר

מפיצי ריח לעסקים הם כבר לא רק מכשירים פשוטים שמיועדים לספוג ריחות קשים וליצור ריח נעים בחלל העסק. 
כיום מפיץ ריח לעסק הוא גם אמצעי חשוב למיתוג, המיועד ליצור אווירה מובהקת וייחודית של העסק. 
המטרה היא ליצור חווית קניה אחרת, ייחודית, שמרגישים אותה גם בריח.

זה התחיל עם בתי מלון, מאפיות וחנויות קוסמטיקה – עסקים שתמיד היו להם ריחות מובהקים.
ריחות שאתם מצפים להריח עם הכניסה לבית העסק, ריח שאתם מתגעגעים ורוצים לחזור אליו – בגלל שהוא נעים, אבל גם בגלל חווית הקניה שקשורה לריח: שירות טוב, מוצרים איכותיים, עסק מעוצב בצורה אטרקטיבית ועוד.

לכן היום כמעט בכל עסק אפשר למצוא מפיץ ריח שנמצא שם כדי לשמור על אווירה מזמינה ולתת תחושת ניקיון וגם כדי למתג את העסק ולצרוב אותו בצורה חיובית בזיכרון של הלקוחות. תוכלו לעשות זאת עם מוצרים שונים מהחנות שלנו, למשל:

מפיץ ריח “עוצמה”: מפיץ ריח חשמלי לעסק, חכם ועוצמת עם עיצוב אסתטי לבישום חללים גדולים עם אפשרות נוחה לשליטה ובקרה.

מפיץ ריח לעסק | בישום לעסקים- ניחוחות הדר פתרונות בישום

ניהול זמן נכון עם מפיץ ריח לבית עסק

נוסף על מיתוג באמצעות ריח, שהפך להיות הדבר החם בעולם השיווק בשנים האחרונות, מפיצי ריח לעסקים מתוכננים בימינו גם בצורה שתאפשר ניהול יעיל יותר של הזמן בעסק.
למה הכוונה? אפשר למצוא כיום מגוון רחב של מפיצי ריח מתקדמים, שמיועדים לאפשר לכם לתכנת מראש את זמני הפעולה ואת עוצמת פיזור הריח שלהם.

כתוצאה, מתקבל מפיץ ריח לבית עסק, שאינו דורש תחזוקה לצורך מילוי, לצורך ריסוס, לצורך הפעלה.
מתכנתים אותו באופן חד פעמי בהתחלה, מכניסים לתוכו תמצית ריח מתאימה ולאחר מכן הוא פועל באופן עצמאי בהתאם לתדירות ולעוצמה הרצויות לכם.

ניתן לבחור בין מפיץ ריח אוטומטי לעסק, אשר פועל על סוללות אותן צריך להחליף אחת לתקופה, לבין מפיץ ריח חשמלי לעסק, אשר בו אתם צריכים רק להחליף מדי פעם את בקבוקון תמצית הריח כאשר הבקבוק הישן נגמר. למשל:

מפיץ ריח “ארומה” – אותו ניתן לתכנת לפי ימים ושעות כאשר כל מה שנותר לכם לעשות זה להחליף אחת לתקופה את בקבוקון תמצית הריח.

בחירת הריח המתאים עם מפיץ ריח לעסקים

אז אחרי שתבחרו את מפיץ הריח המתאים ביותר לעסק שלכם, למבנה החלל ולצרכים הספציפיים של העסק, נשאר לכם לבחור את הניחוח המתאים ביותר. 
סוגי התמציות השונות מתאימים לסוגים שונים של מבשמי אוויר או מפיצי ריח לעסקים והם מציעים מגוון אפשרוית בחירה של הריח שאתם רוצים להעניק לעסק שלכם.

רגע לפני סיום, תרשו לנו להזכיר לכם שיש בחנות הדיגיטלית שלנו שפע של אפשרויות בחירה להתאמה אישית של מפיץ ריח מדויק לעסק שלכם.
ואם אתם מעדיפים לדבר איתנו – התקשרו אלינו להתייעץ עם מומחים לריח כדי לבחור מפיץ ריח לעסק שמתאים לכם בדיוק! 

מחפשים מפיצי ריח מקצועיים?
השאירו פרטים ויועץ הריחות שלנו יחזור אליכם בהקדם!

מפיצי ריח חשמליים

תמציות ריח

ספריי ריח