מפיץ ריח חשמלי ללובי

מפיץ ריח חשמלי ללובי - ריח מושלם בכניסה לבניין

ניחוחות הדר מספקים מפיצי ריח מתקדמים, חשמליים ואוטומטיים לחללים בגדלים שונים ולכל צורך.

תמצאו אצלנו מפיץ ריח חשמלי ללובי בניינים וגם לחדרי שירותים, לבית ולעסק.
מפיצי ריח איכותיים באישור מכון התקנים הישראלי בליווי תמציות ריח טבעיות משמנים אתריים ומגוון ניחוחות מפנקים.
היכנסו לקטלוג שלנו לבחירת מפיץ ריח מושלם, או דברו איתנו להתאמה מקצועית!

מפיץ ריח חשמלי ללובי - פריט חובה לכל בניין

מפיצי ריח הם פריטים חובה כבר שנים רבות ללובי של בתי מלון ובנייני מסחר. 

הם מקדמים את פני הנכנסים עם שובל של ריח נעים, שעושה חשק להישאר ונותן רושם של מקום נקי, מזמין ואסתטי.

עם השנים, גם בנייני מגורים הפכו למקומות מטופחים ומושקעים יותר, עם לובי גדול, מאובזר ומקושט וגם עם ריח טוב יותר – בעזרת מפיץ ריח ללובי.

למעשה, ככל שהלובי של בניינים בישראל נעשה גדול יותר ומטופח יותר, כך גם עולה הצורך להתקין מפיצי ריח מתקדמים יותר, איכותיים וחדשנים יותר, שמספקים שקט תפעולי לטווח ארוך, פועלים ביעילות ומפזרים ריח נעים בחלל.

זאת בעזרת מערכת הפעלה אמינה ואיכותית, המאפשרת לתכנת מראש את מפיץ הריח ולדעת שהוא פועל בהתאם לצרכים של הבניין לטווח ארוך במיוחד.

איך פועל מפיץ ריח חשמלי ללובי?

מפיצי ריח חשמליים בימינו הם מכשירים טכנולוגיים מתקדמים, הפועלים על טכנולוגיית פיזור ריח ייחודית שהופכת את תמציות השמן לאדים ומפזרת אותם ברחבי החלל ביעילות.

את המכשיר ניתן לתכנת מראש, כדי לוודא שהוא פועל בימים ובשעות שאתם רוצים, בתדירות המתאימה לכם וגם בעוצמה הנכונה ביותר עבור החלל ועבור רמת התנועה של אנשים בחלל.

מאחר שמדובר על מפיץ ריח חשמלי, הוא דורש כמובן גם חיבור לחשמל, אשר מובנה במכשיר בצורה נסתרת, שלא פוגעת בעיצוב האסתטי והאלגנטי של המכשיר.

עם זאת, כדי לקבל תוצאה אופטימלית של פיזור ריח מדויק ונכון לחלל שאתם רוצים לבשם, חשוב לבחור מפיץ ריח מתאים לגודל החלל (יש מפיצי ריח עם עוצמת פיזור מתאימה לחללים של עד 300 מ”ר, עד 1000 מ”ר וגם עד 30 מ”ר).

כמו כן, מומלץ לוודא כי קיים מיכל מספיק גדול לתמצית ריח בכמות גדולה, שתספק לכם שקט תפעולי לטווח ארוך מאוד, ללא צורך בהחלפה של המיכל לעיתים קרובות.

מפיץ ריח חשמלי ללובי- ניחוחות הדר

על טעם ועל ריח אין מה להתווכח

רק אתם יודעים איזה ריח הכי מתאים לאווירה שאתם רוצים ליצור בלובי הבניין שלכם. 

אבל אנחנו יכולים לספק לכם טכנולוגיה מתקדמת במפיצי ריח חדשניים עם תמציות ריח איכותיות במיוחד. היכנסו לקטלוג לבחירת מפיץ ריח חשמלי ללובי, או דברו איתנו למידע נוסף!

מחפשים מפיצי ריח מקצועיים?
השאירו פרטים ויועץ הריחות שלנו יחזור אליכם בהקדם!

מפיצי ריח חשמליים

תמציות ריח

ספריי ריח