מפיץ ריח לקליניקות

מפיץ ריח לקליניקות - פריט מאסט לעיצוב אווירה

ניחוחות הדר מספקים מפיצי ריח איכותיים בטכנולוגיה מתקדמת לעסקים ולפרטיים, כולל מפיצי ריח לקליניקות הניתנים להתאמה אישית על ידי תכנות זמני ועוצמת פיזור הריח.
כל מפיצי הריח שלנו מגיעים עם תמציות ריח או תרסיסי ריח איכותיים, במגוון ריחות יוקרתיים ומזמינים, שיוצרים אווירה נעימה ועושים חשק לחזור לטיפול נוסף.

מוזמנים להיכנס לקטלוג שלנו לבחירת מפיץ ריח לקליניקה – שמתאים בדיוק למה שאתם צריכים, או לדבר איתנו לקבלת ייעוץ מהצוות המקצועי!

מפיץ ריח לקליניקה - משלים את העיצוב

כניסה לקליניקה היא הצעד הראשון של המטופל לעבר שיפור איכות החיים שלו בהתאם לסוג הטיפול הניתן בקליניקה. 
אבל הכניסה היא גם הרושם הראשוני של המטופל על המקום, הרושם הקובע את החוויה שלו, את התחושה שלו במקום ואת המשך המפגש הטיפולי.

לכן מטפלים ורופאים משקיעים לא מעט בעיצוב קליניקות מעוררות אווירה של שלווה, אמון ונינוחות.
חדרי המתנה נעימים ויפים, קליניקות מטופחות עם תמונות יפות על הקיר ושולחן עם מגזינים להעביר את הזמן.
לצד כל אלה, יש רק עוד פריט אחד שמשלים את התמונה – מפיץ ריח לקליניקה, שמשלים את ההשקעה בעיצוב ותורם לאווירה מושלמת בחלל.

מפיץ ריח לקליניקה| בישום לקליניקות- ניחוחות הדר פתרונות בישום

מפיץ ריח מתאים לקליניקה

גם אם בקליניקה שלכם מקובל להדליק קטורת ואולי גם נרות ריחניים, מפיץ ריח הוא עדיין האמצעי היחיד שיכול לנטרל ריחות קשים שמגיעים מבחוץ.
מפיץ ריח שפועל על תקן מטהר אוויר עוצמתי, מפזר את הניחוח בכל רחבי החלל ושומר על תחושה נעימה.

עם זאת, חשוב לבחור מפיץ ריח מתאים לגודל הקליניקה, למבנה שלה, למספר האנשים השוהים במקום ולרמת התנועה של מטופלים נכנסים ויוצאים.
ניתן גם לבחור מפיץ ריח חכם, שאפשר לתכנת אותו מראש לתדירות ועוצמת פיזור הריח האופטימלית כדי להבטיח פיזור ריח חסכוני ומותאם באופן מדויק לצורך שלכם.

מגוון ריחות של מפיצי ריח לקליניקות

חשוב לשים דגש גם על בחירת סוג הריח – במיוחד בקליניקה, שבה יש ליצור אווירה ספציפית, מתאימה לטיפולים מסוגים שונים.
ניחוחות הדר מספקים מגוון ריחות בסדרות ריח שונות, אשר מיועדים לספק אווירה ספציפית – מתאימה לטעם שלכם ולאווירה שאתם רוצים ליצור.

ניתן למצוא אצלנו סדרות ריח שונות בצורת שמן בישום ארומטי, או בצורת ספריי ריח איכותי.
מגוון הריחות שלנו מיועד להתאים לסוגים שונים של מפיצי ריח אבל גם לסגנונות שונים של אווירה. 

לכן המנעד הוא רחב מאוד – החל בספריי עם ריח של מרכך כביסה, או בניחוח וניל פצ’ולי ועד תמציות שמן בישום בסדרת ריחות אווירה, ריחות בהשראת מותגי יוקרה, ריחות של בתי מלון וסדרת הריח בהשראת טבע.

מפיצי ריח מומלצים לקליניקות

מפיץ ריח מיני אייר – מפזר ריחות מעוצב ואלגנטי, בעל קיבולת פנימית גבוהה במיוחד, כדי שתצטרכו להחליף מיכל ריח רק לעיתים רחוקות. ניתן לתכנת אותו מראש בהתאם לתדירות הרצויה וזמני הפעלה מתאימים. נוח וידידותי למשתמש, מתאים לחללים של עד 300 מ”ר.

מבשם אוויר אירוסול מגיע בשני דגמים – עם מסך דיגיטלי או ללא מסך, ניתן להתאים אותו לעוצמת פיזור הריח הרצויה ואף לתכנת לפי ימים ושעות. מתאים לחללים קטנים של עד 30 מ”ר ומגיע עם מגוון ריחות נעימים של מרכך כביסה, פריחה אביבית ועוד.

כמה מילים לסיום אם אתם מחפשים מפיץ ריח לקליניקה, חשוב לבחור את הריח המתאים לאווירה שאתם רוצים ולא פחות חשוב – לבחור מפיץ ריח שיעשה לכם חיים קלים ונוחים, יפעל לאורך זמן ללא תקלות ויאפשר לכם (ולמטופלים שלכם) לנשום לרווחה לכל אורך שעות הפעילות.

היכנסו לקטלוג שלנו לבחירת מפיץ ריח אופטימלי לקליניקה שלכם, או דברו איתנו לקבלת ייעוץ מהצוות המקצועי!

מחפשים מפיצי ריח מקצועיים?
השאירו פרטים ויועץ הריחות שלנו יחזור אליכם בהקדם!

מפיצי ריח חשמליים

תמציות ריח

ספריי ריח