מפיצי ריח לחנויות- כל מה שצריך לדעת על ריח לחנות

תוכן עניינים

מפיצי ריח לחנויות ולעסקים מכל הסוגים, אשר מקבלים קהל לפרנסתם, מקווים תמיד לתנועה מרובה, שתביא איתה הכנסות נאות. אבל התנועה האינטנסיבית מביאה איתה גם צורך בלתי פוסק לסדר, לנקות וגם לדאוג שבבית העסק יהיה ריח נעים.
מפיצי ריח לעסקים אמנם לא יכולים לשמור לכם על עסק נקי ומסודר, אבל יכולים להבטיח שיהיה לכם ריח נעים ואטרקטיבי בעסק, אשר מביא איתו יתרונות רבים נוספים.

 

כיצד ריח רע נוצר בעסק שלכם ומה אפשר לעשות?

פתרונות בישום, כמו גם מפיצי ריח, יכולים אמנם לחפות על ריחות רעים, לנטרל אותם ולהבטיח במידה מסוימת, שהלקוחות שלכם לא יריחו את הריחות הרעים בעסק, אבל כדאי מאוד שתכירו את הסיבות לריח רע בעסק שלכם ותטפלו בהן כדי למנוע סכנה תברואתית.

ריחות רעים יכולים להיווצר בגלל עומס רב בעסק, הגורם להצטברות של זיעה וריחות גוף, אשר נשארים סגורים בחלל, בהעדר אוורור מספיק. הקפדה על אוורור הולם תפתור את הבעיה באופן חלקי, אך מפיץ ריח חשמלי, יסייע כמובן להפצה של ריח נעים בנוסף על סילוק הריח הרע על ידי אוורור.

גם ריח של אשפה שלא פונתה זמן רב יכול להציף את החלל ועל כן חשוב להקפיד על פינוי אשפה באופן קבוע, אך גם על הפצת ריח נעים כמובן.

גם חוסר סדר וארגון בעסק יכול להביא למצב שבו נוצרים מצבורי לכלוך נסתרים, אשר אינכם מודעים אליהם. אלה יכולים להפיץ עם הזמן ריח לא נעים ברחבי העסק שלכם ולכן יש להקפיד לשמור על סדר וארגון באופן קבוע.

יחד עם זאת, ריחות רעים יכולים גם להיות ממקור שאינו בשליטתכם, כמו עסקים שכנים, מערכת ביוב מוניציפלית וכן הלאה. משום כך, מפיץ ריח חשמלי לעסק הוא הפתרון המושלם.

 

למה אתם חייבים לשמור על ריח טוב בעסק תמיד?

מחקרים רבים נערכו בתחום הריח ולכן בעלי עסקים רבים כבר מבינים את חשיבותם של מפיצי ריח לעסקים, אבל עדיין יש בעלי עסקים שאינם מכירים את הנושא ואינם מבינים את החשיבות הרבה של ריח נעים בעסק.
למעשה, מחקרים הוכיחו כי ריח לא רק משפיע על ההנאה שלנו מאוכל ועל המשיכה המינית של בני אדם, אלא גם על רבדים שונים ורבים אחרים בתודעה, ברגש, בתפיסה של בני אדם.

מחקרים אלה הוכיחו בין היתר, כי ריחות מתאימים יכולים לגרום ללקוחות שלכם לבלות יותר זמן בעסק שלכם, לפתוח את הארנק מהר יותר, לשוב לקנות אצלכם בעסק ואף להמליץ לכל מי שמוכן לשמוע.
כל אלה – בגלל שכאשר הם נכנסו לעסק, היה בו ריח נעים.
סביר להניח שכדאי להקפיד גם על סביבה נקייה, מסודרת, מעוצבת ואטרקטיבית בכל קנה מידה אפשרי, אבל על ההשפעה הרבה שיש לריח על המוח האנושי – אין ויכוח.

מפיצי ריח חשמליים ואטומטיים למגוון סוגי חנויות

בשורה התחתונה – מפיצי ריח חשמליים ואוטמטיים לעסק הם אביזרים קטנים, חכמים ושימושיים שאתם לא יכולים לוותר עליהם. אתם יכולים לבחור ריח ממריץ, או מעורר תיאבון, ריח שיוצר תחושת שלווה, או ריח מרגיע. העיקר שיהיה זה ריח שמשאיר רושם טוב ויוצר אווירה מתאימה לשופינג. 😉

התקשרו עוד היום לקבלת הצעה והמלצות למפיצי ריח מתאימים לעסק שלכם!

מפיצי ריח חשמליים לחנויות

השאירו פרטים ויועץ הריחות שלנו יחזור אליכם
רוצים ייעוץ והכוונה באתר? אתם מוזמנים לחייג אלינו: 04-8385572