מפיצי ריח למשרדים- איך בוחרים מפיץ ריח למשרד?

תוכן עניינים

מפיצי ריח למשרדים מבית ניחוחות הדר – מפיץ ריח חשמלי, או מפיץ ריח אוטומטי, מפיץ ריח למשרד קטן או גדול – לפי צרכי הלקוח! ניחוחות הדר מחויבים לסטנדרטים גבוהים של מקצועיות, איכות ושירות. צרו קשר להתאמה אישית ומידע נוסף!

מפיצי ריח למשרדים מבית ניחוחות הדר

ייתרונות שימוש במפיצי ריח למשרד

איך בוחרים מפיץ ריח מקצועי למשרד?

מפיצי ריח למשרדים הם אלמנט חיוני, המאפשר לכם ליצור אווירה מתאימה, לשמור על תחושה נעימה במשרד – עבור העובדים והלקוחות כאחד, אבל גם כדי למתג את המשרד בתור משרד נעים ואטרקטיבי ואפילו בתור משרד עם אופי ספציפי, בהתאם למיתוג שנוצר עם הריח.

אבל רגע לפני שמתחילים למתג את המשרד, צריך לדעת לבחור תמצית ריח מתאימה וגם סוג מתאים של מכשיר ריח חשמלי.

איך בוחרים תמציות ריח למשרד?

קולקציית הריחות של ניחוחות הדר כוללת תמציות ריח מגוונות, עם קבוצות ריח שונות, שכל אחת מהן מספקת סוג אחר של אווירה, לדוגמה:

ריחות אווירה, שמזכירים מלונות יוקרה ברחבי העולם, מותגי אופנה יוקרתיים ועוד.

ריחות בהשראת הטבע, כוללים פרחים, פירות וצמחים עם ריחות אהובים ומבוקשים ועוד.

אם אתם לא בטוחים איך למצוא תמצית ריח מתאימה למשרד שלכם, אנחנו ממליצים לשוחח עם יועצי הריח המקצועיים שלנו, שיעזרו להתאים את הריח המושלם למשרד שלכם.

מפיצי ריח חשמליים למשרדים

תמציות ריח איכותיות למשרדים וקליניקות

לצד בחירת הריח שאתם אוהבים, חשוב לבחור גם תמציות ריח איכותיות, המכילות שמנים טבעיים בלבד – שלא פולטים חומרים רעילים כשהם מתפזרים באוויר.

תמציות ריח איכותיות, בעלות איכות של נטרול ריחות רעים, נוסף על פיזור ריח נעים בחלל.

הדרך הפשוטה והמומלצת ביותר לבדיקת איכות תמציות ריח למשרד היא לבדוק האם התמציות מגיעות עם אישור של IFRA – ארגון הבשמים הבינ”ל, שמפרסם תקנים מחמירים לבדיקת איכות תמציות ריח.

מטהרי אוויר חשמליים למשרד - בדיוק במידה הנכונה

מטהר אוויר חשמלי יכול להיות הפתרון המושלם לשמירה על ריח נעים במשרד, אבל כדי שיהיה לכם באמת נעים, צריך לוודא שהוא מסוגל לפזר את הריח בכל רחבי המשרד, בלי לפספס אזורים חשובים. במקביל כדאי לבדוק שהוא לא פולט יותר מדי ריח, כדי לא להעמיס על החושים.

בדיוק בשביל זה, ניחוחות הדר מציעים מגוון של מפיצי ריח מקצועיים, בגדלים שונים, בקיבולת שונה, עם טווחים שונים של הפצת הריח.

תוכלו לבחור בין מבשם אוויר חשמלי מתאים לחלל של עד 30 מ”ר, או מבשם לחלל של 150 מ”ר, מבשם אוויר חשמלי למשרדים גדולים, שמסוגל לבשם חלל בגודל של 350 מ”ר וגם מטהר אוויר ענק לקומפלקסים גדולים, עם יכולת בישום לחללים בגודל של עד 100 מ”ר.

לא פחות חשוב – מפיצי ריח חשמליים של ניחוחות הדר מגיעים עם אפשרות לתכנת את פעולת המכשיר לפי ימים ושעות, כדי לבשם את המשרד רק בזמנים המתאימים ובתדירות הנעימה לכם ביותר.

מפיצי ריח למשרדים- איך בוחרים מפיץ ריח למשרד - משרד

מפיצי ריח אוטומטיים שנוח להפעיל

פרמטר חשוב נוסף בבחירה של מפיצי ריח למשרד הוא חווית משתמש מותאמת לצרכים שלכם:

  • האם אתם מעדיפים מפיץ ריח חשמלי או מפיץ ריח על ידני?
  • האם חשוב לכם שתהיה אפשרות לתכנת אותו מראש להפעלה בזמנים מסוימים או שאתם מעדיפים שהוא יפעל אוטומטית בתדירות קבועה?
  • האם חשוב לכם שתהיה אפשרות לתכנת גם לפי עוצמת ריח מבוקשת?
  • האם אתם רוצים מבשם אוויר למשרד שיש לו מיכל מילוי בעל נפח גדול – כדי שלא תצטרכו למלא אותו לעיתים תכופות, או שדווקא נוח לכם להחליף לעיתים קרובות כדי לגוון עם תמציות ריח שונות?
  • עד כמה חשוב לכם לקבל מפיץ ריח למשרד, שיש לו גם לוח בקרה דיגיטלי?

כל אחת מהשאלות האלה היא רלוונטית לבחירת מפיץ ריח למשרד, שיהיה לכם נוח להפעיל ופרקטי לשימוש ולכן, ניחוחות הדר מציעים מגוון סוגים של מפיצי ריח אוטומטיים למשרד, המספקים לכם מגוון אפשרויות הפעלה מתקדמות.

מפיץ ריח מעוצב למשרד

מבשם אוויר למשרד משמש אמנם בתפקיד מפיץ ריח ומנטרל ריחות רעים, אבל הוא גם לוקח חלק בנראות של המשרד, בעיצוב שלו. לכן, ניחוחות הדר מקפידים לספק לכם רק מפיצי ריח מעוצבים, אסתטיים להפליא, שנעים לתלות על הקיר, או להניח על משטח לבחירתכם, שתורמים לנראות של המשרד – פשוט כי הם נראים מעולה.

עיצוב מפיץ ריח חשמלי יכול לבוא לידי ביטוי בגודל המכשיר, בצבע שלו, בצורה שלו ובאפשרויות התלייה של המכשיר. לכן, אנחנו בניחוחות הדר מקפידים לספק לכם רק מפיצי ריח בעיצובים אלגנטיים, מרשימים ואטרקטיביים.

מפיץ ריח חשמלי למשרד

מפיץ ריח למשרד - מבית טוב

מפיץ ריח חשמלי למשרד הוא מוצר שהולך אתכם לטווח ארוך. למעשה, מפיצי ריח למשרדים של ניחוחות הדר מיוצרים על ידי מיטב היצרנים בתחום, באישור מכון התקנים הישראלי, מגיעים רק עם תמציות ריח איכותיות, מאושרות על ידי IFRA.

השירות של ניחוחות הדר מספק לכם ייעוץ ריח מקצועי לבחירת מיתוג ריח מתאים למשרד שלכם, מערך שירות מקצועי לתחזוקה חודשית, זמינות מיידית לקריאות שירות וגם אחריות מלאה לתקינות המכשיר – לכל תקופת ההתקשרות איתנו!

מפיצי ריח למשרדים זה ניחוחות הדר

עם מפיצי ריח למשרד של ניחוחות הדר, אין מקום לטעויות – אתם יודעים שאתם במקום הנכון כבר מהרגע הראשון. התקשרו עכשיו לקבלת ייעוץ והזמנת מפיצי ריח למשרד עם סטייל מיוחד!

השאירו פרטים ויועץ הריחות שלנו יחזור אליכם
רוצים ייעוץ והכוונה באתר? אתם מוזמנים לחייג אלינו: 04-8385572

מפיצי ריח חשמליים למשרדים

תמציות ריח למשרדים

ספריי ריח למשרדים