כיצד תגרמו לעובדים שלכם להיות פרודוקטיביים יותר במקום העבודה?

תוכן עניינים

רבות נאמר כבר על הדרכים השונות להגברת פרודוקטיביות של עובדים במקומות העבודה.
מאחורי כל פעולה שתעשו לצורך הגברת פרודוקטיביות, עומדים מספר עקרונות מנחים, אשר משפיעים ישירות על המוטיבציה ועל הפרודוקטיביות.
אז מהם העקרונות הללו וכיצד מיישמים אותם? קבלו כמה טיפים שיעשו לכם חיים קלים יותר עם הצוות.

 

כך תגבירו פרודוקטיביות במקום העבודה

בין אם אתם מנהלים ובין אם אתם בעלי עסק, אתם ודאי עוסקים מדי פעם בשאלות: איך אפשר להגביר את הפרודוקטיביות של העובדים? לשפר את המוטיבציה? להביא אותם להשקיע יותר וליצור תפוקה גדולה יותר?

למעשה קיימים כמה עקרונות מנחים, המסייעים למעסיקים ברחבי העולם ליישם בהצלחה את העקרונות הללו ולהגדיל את התפוקה של העובדים כחמישה אחוזים, שהם שווי ערך ליום עבודה נוסף כל חודש.

אי אפשר לומר שמדובר בעבודה קלה, אבל היא ללא ספק משתלמת, כאשר אתם יודעים שאם תשקיעו בתחושת הביטחון של העובדים, בחיבור שלהם למקום, בתחושת הרווחה והנוחות שלהם, תקבלו הרבה יותר – לויאליות, תפוקה, הנאה במקום העבודה, מוטיבציה ועוד.

 

כיצד ליישם את העקרונות להגברת פרודוקטיביות?

תחושות רווחה וביטחון מסייעות להגברת הפרודוקטיביות וחיזוק הקשר עם מקום העבודה.

כדי ליצור תחושות כאלה אצל העובדים אפשר לנקוט בשלל אמצעים:

  • ארגון אירועי חברה
  • מתן מענקים תקופתיים
  • תוכנית רווחה עשירה ומפנקת
  • שיפור תנאים פיזיים במקום העבודה.

כל אלה אמצעים לא פשוטים ליישום, אנחנו יודעים, אבל אתם לא חייבים ליישם את הכל וגם אפשר להתחיל בקטן ולהמשיך לדברים הגדולים.
מחקרים מראים כי חוש הריח הוא אחד החושים החזקים והמשפיעים ביותר על התפקוד ועל התודעה האנושית ולכן מעסיקים רבים בוחרים ליישם את עקרון הריח דווקא, לפני כל אחד מן העקרונות האחרים.

חוש הריח הוא חוש רגיש מאוד, שיכול להשפיע באופן ניכר על התנהגות של בני אדם בדרכים שונות. הדבר הוכח מחקרית במקרים רבים מספור וכיום מדובר על עובדה מוכרת וידועה, כי אפשר ליצור השפעה חיובית – החל בשיפור המוטיבציה במקום העבודה וכלה בחיזוק הקשר עם הלקוחות – באמצעות ריח.

אתם יכולים למצוא כיום מפיצי ריח לעסקים, עם ריחות מיוחדים להגברת המוטיבציה של העובדים, או מפיצי ריח שמיועדים דווקא למשוך את הלקוחות. אפשר להתקין מפיץ ריח חשמלי, אשר כמו פתרונות בישום אחרים, ישפר את האווירה, יגרום לעובדים להרגיש נעים במקום העבודה וגם ישפיע לטובה על התפוקה והפרודוקטיביות שלהם.

לסיכומו של עניין, ריחות נמצאים סביבכם כל הזמן. אולי משום כך רוב האנשים אינם מודעים להשפעה הגדולה שלהם על ההתנהגות, על החשיבה, על הרגש ועוד.
אבל מי שמכיר ויודע, מבין כי שימוש בריח בסביבת עבודה הוא חיוני ויעיל מאוד, מסייע להגדלת המכירות, לחיזוק הקשר עם הלקוחות וגם לפיתוח לויאליות ופרודוקטיביות אצל העובדים.

אז למה אתם מחכים? צרו קשר עוד היום להתאמה אישית של הריח המתאים לעסק שלכם!

מפיצי ריח חשמליים

השאירו פרטים ויועץ הריחות שלנו יחזור אליכם
רוצים ייעוץ והכוונה באתר? אתם מוזמנים לחייג אלינו: 04-8385572