מפיץ ריח יוקרתי

מפיץ ריח יוקרתי - קווים לדמותו

ניחוחות הדר מספקים מגוון מפיצי ריח יוקרתיים – לבית, לעסק ולמשרד, עם תמציות ריח איכותיות, במגוון ריחות יוקרה, למיתוג מושלם של העסק ויצירת אווירה מדהימה בבית.
רוצים ליצור אווירה מושלמת ומזמינה בבית? חשוב לכם לעשות רושם טוב על לקוחות וליצור מוטיבציה אצל העובדים? מפיץ ריח יוקרתי הוא פתרון מותאם אישית, אפקטיבי ואידיאלי לכל סוג של חלל.

היכנסו לקטלוג שלנו לבחירת המכשיר המתאים לכם ביותר, או צרו איתנו קשר להתייעצות עם הצוות המקצועי!

מפיץ ריח עם מאפיינים של יוקרה

יש כמה מאפיינים מרכזיים של מפיצי ריח יוקרתיים, שהופכים אותם למה שהם – מוצר יוקרה נחשק ואיכותי, שכל אחד רוצה אצלו בבית (או בעסק). 

ניחוחות הדר מקפידים לספק את המוצרים הטובים ביותר בתחום, מאושרים על ידי מכון התקנים הישראלי וגם על ידי IFRA – התאחדות הבשמים הבינ”ל, המציבה תקנים מחמירים על איכות תמציות ריח עבור מפיצי ריח חשמליים. אז איך תדעו אם מדובר על מפיץ ריח יוקרתי או לא?

  • תמציות ריח עם חותמת איכות –כל מפיץ ריח יוקרתי מגיע עם תמצית ריח שאחראית על הריח בחלל. אבל היא לא רק מפיצה ריח, אלא גם חומרים, חלקיקים ומולקולות לאוויר. את החלקיקים האלה אתם נושמים ביחד עם הריח.

לכן, חשוב לוודא שאתם נושמים חומרים איכותיים, שלא מזיקים לבריאות שלכם חלילה, אלא אף מטהרים ומחטאים את האוויר.
תמציות הריח של ניחוחות הדר מיוצרות מחומרים טבעיים בלבד ועומדות בתקנים המחמירים של ארגון IFRA העולמי ולכן עומדות בתקן של יוקרה ואיכות.

  • מפיץ ריח חשמלי עם מערכת הפעלה מתקדמת

מפיצי ריח מסוגים שונים מגיעים עם פונקציות הפעלה שונות. כאשר אתם מחפשים מפיץ ריח יוקרתי, חשוב לבדוק כי מדובר על מפיץ ריח אוטומטי או חשמלי, שפועל ללא הפסקה וללא צורך להחליף סוללות, עם מינימום התעסקות.

כדי לוודא שיש לכם מכשיר נוח ואיכותי, כדאי לוודא שניתן לתכנת אותו מראש לפי שעות וימים, לפי עוצמת הריח, שניתן להחליף בקלות את מיכל תמצית הריח בעת הצורך וגם כי קיימת אפשרות להתקין מלכתחילה מיכל גדול, שלא מחייב החלפה לעיתים תכופות.

  • יוקרה שבאה לידי ביטוי ברמת השירות

מפיצי ריח יוקרתיים נמדדים גם באיכות ומקצועיות של השירות המתלווה אליהם ולכן אנחנו מציעים לכם קטלוג דיגיטלי מפורט וקל לשימוש, עם מגוון אפשרויות בחירה בהתאם לצורך ולדרישה.
אתם יכולים לבחור את מפיץ הריח האידיאלי לתנאים בחלל שאתם רוצים לבשם, אבל גם את סוג הריח ואת הניחוח האהוב עליכם.
אם תרצו, תוכלו לקבל ייעוץ בשלב בחירת תמציות הריח, בעזרת יועצי ריח מקצועיים שישמחו לסייע לכם להתאים את הריח המדויק לצרכים שלכם.
אנו מציעים גם שירות התקנה מקצועי של המתקן במיקום האידיאלי בחלל.

מפיץ ריח יוקרתי| בישום יוקרתי- ניחוחות הדר פתרונות בישום

אז איזה מפיץ ריח הכי מתאים לכם?

מפיץ ריח ארומה – מפיץ ריח חשמלי, עם מערכת הפעלה מתקדמת – נוחה ופשוטה,  בעיצוב אלגנטי ואסתטי.  

מפיץ ריח מיני אייר – מכשיר בעיצוב מוקפד, בצבע שחור או לבן, עם יכולת פיזור ריח לחללים של עד 300 מ”ר. מגיע עם או ללא צג דיגיטלי ועם יכולת תכנות לפי תדירות ועוצמה רצויה.

מבשמי אוויר אירוסול – מבשמי אוויר יוקרתיים על בסיס תרסיסי ריח איכותיים במגוון ריחות, עם או בלי צג דיגיטלי – להפעלה אוטומטית קלה ונוחה.

רגע לפני שאתם מסיימים, תרשו לנו לספר לכם שניחוחות הדר מספקים מפיצי ריח מתקדמים ואיכותיים, במגוון עיצובים מושקעים ואלגנטיים במיוחד. מפיצי ריח עם טכנולוגיית הפעלה מתקדמת ונוחה לשימוש, המיועדים ליצור אווירת ניקיון וטיפוח וגם לתת לכם שקט תפעולי לטווח ארוך. היכנסו לקטלוג לבחירת מפיץ ריח יוקרתי, או דברו איתנו!

מחפשים מפיצי ריח מקצועיים?
השאירו פרטים ויועץ הריחות שלנו יחזור אליכם בהקדם!

מפיצי ריח חשמליים

תמציות ריח

ספריי ריח