מפיץ ריח לחדרי כושר

מפיץ ריח לחדר כושר - להנות מכל נשימה

ניחוחות הדר מספקים מגוון של מפיצי ריח לחדרי כושר ולמקומות ציבוריים, בהם יש צורך בטיהור אוויר אפקטיבי. מפיץ ריח לחדר כושר עם מערכת הפעלה מתקדמת וידידותית למשתמש, שומר על אווירת ניקיון נעימה ומזמינה לכל אורך שעות הפעילות של העסק.

היכנסו לקטלוג שלנו לבחירת מפיץ ריח אופטימלי לצרכים שלכם + תמצית ריח איכותית בניחוח מושלם, או דברו איתנו לקבלת ייעוץ מהצוות המקצועי שלנו!

למה חשוב להתקין מפיץ ריח לחדר כושר?

בחירה נכונה של מפיץ ריח לחדר כושר עם תמצית ריח, או ספריי ריח בניחוח הנכון, מספק חלל בעל ריח ממריץ, מרענן ומעורר, המסייע ליצירת האווירה האופטימלית בחדרי כושר. 

אבל מפיץ ריח איכותי, הפועל בטכנולוגיה מתקדמת, פועל גם בתור סופח ריחות קשים של זיעה ומאמץ האופייניים לחדרי כושר. מפיץ ריח כזה נותן לכם יתרון כפול, כי הוא גם מאפשר לכם לתכנת מראש את זמני פיזור הריח, את העוצמה ואת התדירות.

באופן הזה, אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שהחלל מטופל באופן קבוע לכל אורך שעות הפעילות, בהתאם למה שאתם קבעתם מראש, כדי לוודא שיש ריח טוב בחדר הכושר מסביב לשעון.
ריח נעים, שיוצר תחושת ניקיון מזמינה, מאוורר את החלל, מאפשר ללקוחות להישאר זמן רב יותר ולחזור בשמחה לאימונים נוספים.

מפיץ ריח לספא |בישום לספא- ניחוחות הדר פתרונות בישום לעסקים

בחירת מפיץ ריח לחדר כושר בהתאמה אופטימלית

ניתן לבחור בין סוגים שונים של מפיצי ריח לחדרי כושר, בהתאם למאפיינים שונים של העסק:

  • גודל החלל
  • רמת התנועה במקום
  • מספר המתאמנים המגיעים בו זמנית
  • מבנה החלל
  • חלל מאוורר לעומת חלל סגור ועוד.

למשל מפיץ ריח “עוצמה” – נחשב אידיאלי למקומות גדולים יחסית כי יש לו יכולת פיזור ריח אפקטיבית בחללים של עד 500 מ”ר. הוא פועל על חשמל ולכן יש לו יכולת להגיע לעוצמת פיזור ריח גבוהה יחסית, אך ניתן לתכנת אותו בהתאם לצורך לפי התדירות וזמני הפעולה הרצויים לכם.

לעומת זאת, מפיץ ריח “לוקסוס” – הוא בעל יתרונות דומים של מערכת הפעלה מתקדמת, אפשרויות תכנות שונות וחיבור לחשמל, אבל הוא מתאים גם לחללים גדולים יותר – עד 1000 מ”ר.
עם זאת, אם יש לכם חדר כושר בעל מבנה מחולק עם חללים נפרדים, או מסועפים, רצוי להתקין מספר מפיצי ריח שיצליחו להגיע לכל פינה בחלל כדי לפזר ריח נעים.

מפיץ ריח אירוסול למשל – הוא מבשם אוויר דיגיטלי, עם צג דיגיטלי חכם, עם אפשרות לתכנות זמנים ותדירות של פיזור הריח, הפועל בעוצמה נמוכה יותר ולכן מתאים לחללים של עד 30 מ”ר. קיים גם בדגם פשוט יותר, ללא צג דיגיטלי.

בחירת ריח מעורר ואטרקטיבי לחדר כושר

אחרי שבחרתם את מפיץ הריח המתאים ביותר למאפייני החלל, זה הזמן לבחור את תמציות הריח המתאימות ביותר לאווירה שאתם רוצים ליצור.
אין ספק כי חשוב ליצור אווירה נעימה ומזמינה של ניקיון, אבל כל חדר כושר פונה לקהלי יעד מעט שונים ולכן כדאי לבחור את הריח שיעזור לכם למתג נכון את העסק – למשוך את הלקוחות המתאימים לכם ביותר.
תוכלו לבחור בין סדרות שונות של ריח, שכל אחת מהן מעניקה לחלל סוג אחר של אווירה והרגשה, או ללכת על בטוח עם ריחות שכולם אוהבים, כמו ריח של מרכך כביסה, ריח של מלון וריחות של טבע.

אז מה היה לנו? מפיץ ריח לחדר כושר הוא פריט חובה – זה בטוח. אבל חשוב לבחור מפיץ ריח מתאים, שיענה על כל הצרכים שלכם, מתאים למאפייני המבנה והחלל, מתאים לקהל היעד שאתם רוצים למשוך וגם יאפשר לכם לעשות מיתוג נכון לעסק.

אז היכנסו לחנות הדיגיטלית שלנו כדי לבחור את המוצר המתאים לכם ביותר, או דברו איתנו לקבלת ייעוץ מהצוות המקצועי!

מחפשים מפיצי ריח מקצועיים?
השאירו פרטים ויועץ הריחות שלנו יחזור אליכם בהקדם!

מפיצי ריח חשמליים

תמציות ריח

ספריי ריח