מפיץ ריח חשמלי

מפיץ ריח חשמלי - לשפר את איכות החיים בלחיצת כפתור

ניחוחות הדר מספקים מגוון סוגים של מפיצי ריח חכמים ומתקדמים, ביניהם גם מפיץ ריח חשמלי חכם, שניתן לתכנת אותו מראש לפי זמנים ועוצמה רצויה של פיזור הריח בחלל.

אבל מפיץ ריח חשמלי מגיע עם עוד כמה יתרונות שכדאי להכיר.

אז היכנסו לקטלוג שלנו לבחירת מפיץ הריח שמתאים לכם, או דברו איתנו לקבלת מידע נוסף!

מפיץ ריח חשמלי - יתרונות

היתרון העיקרי והכי בולט של מפיץ ריח חשמלי הוא החיבור שלו לחשמל. 
הוא מאפשר להפעיל את הכשיר ברציפות לתקופות ארוכות, ללא צורך בהחלפת סוללה ולכן אפשר גם לתלות אותו במקום גבוה, או במקום נסתר.

אבל החיבור לחשמל מאפשר לכם גם לבחור מפיץ ריח בטכנולוגיה מיוחדת, או בעוצמה יוצאת דופן של פיזור הריח – בהתאם לצורך ובהתאם לגודל החלל שאתם רוצים לבשם.
יתרון נוסף של מפיצי ריח חשמליים מבית ניחוחות הדר (אם כי יתרון זה לא בהכרח קיים בכל מפיץ ריח חשמלי) הוא מערכת הפעלה חכמה.

מדובר על מערכת הפעלה המאפשרת לכם לבחור את השעות והימים של פעולת המכשיר, כמו גם את התדירות של ההפעלה ואת עוצמת פיזור הריח.

כך אתם מקבלים חיסכון בתמצית הריח כי אתם משתמשים בו רק בשעות הצורך. 
אבל אתם גם מקבלים ניצול אופטימלי של מפיץ הריח, כך שהחלל מבושם בדיוק במידה הרצויה לכם, בכל השעות הרלוונטיות, בלי שתצטרכו לתחזק או להפעיל אותו.

מפיץ ריח חשמלי | בישום חשמלי- ניחוחות הדר פתרונות בישום

מתי כדאי לבחור מפיץ ריח חשמלי?

קיימים סוגים שונים של מפיצי ריח חשמליים, המיועדים לתת מענה לקשת רחבה של צרכים והעדפות. 
המטרה היא להתאים את המכשיר לסגנון החיים שלכם, לקצב החיים שלכם ולצרכים הפרקטיים שלכם – בין אם אתם צריכים מפיץ ריח לעסק או מפיץ ריח לבית.

לכן, כדאי לרכוש מפיץ ריח חשמלי אם יש לכם חדרים בבית שאתם רוצים לבשם באופן קבוע, או עסק שאתם רוצים ליצור בו אווירה חיובית על ידי מיתוג בריח.
אם אתם מנהלים בית מלון, או בית אבות, בניין מגורים או בניין משרדים – מפיץ ריח חשמלי יכול להבטיח לכם ריח נעים בחלל מסביב לשעון בהתאם לתוכנית ההפעלה שתבחרו.

במילים פשוטות – אם אתם מחפשים מכשיר שיבטיח לכם שקט תפעולי לטווח ארוך, מגוון ניחוחות יוקרתיים לבחירה והפעלה נוחה – מפיץ ריח חשמלי הוא הבחירה המתאימה לכם ביותר. 

כמה מילים לסיום

ניחוחות הדר מספקים מפיצי ריח איכותיים ויוקרתיים אשר כולם מאושרים על ידי מכון התקנים הישראלים. 

מפיצי הריח שלנו מגיעים עם תמציות ריח על בסיס שמנים ארומטיים איכותיים, המאפשרים לכם ליצור אווירה לבחירתכם בחלל שאתם רוצים לבשם.

בקטלוג שלנו תמצאו מבחר ייחודי של מבשמי אוויר חשמליים שכל אחד מהם מתאים לצרכים מעט שונים ולכן כל אחד יכול למצוא אצלנו את מה שהוא מחפש.

חיפשתם ולא מצאתם? דברו איתנו ומומחי הריח שלנו ישמחו לעזור!

מחפשים מפיצי ריח מקצועיים?
השאירו פרטים ויועץ הריחות שלנו יחזור אליכם בהקדם!

מפיצי ריח חשמליים

תמציות ריח

ספריי ריח