מפיץ ריח – מה הריח של 2022 ואיך 2023 מריחה

תוכן עניינים

מיתוג בריח הוא המצאה ותיקה בתחום, שלקחה את ענף מפיצי הריח כמה צעדים קדימה והפכה אותו לענף מתוחכם ומתקדם יותר. 
כמו תחומים אחרים של מיתוג ועיצוב חללים, גם ענף מפיצי הריח מתחדש ומתעדכן בטרנדים ומגמות בהתאם לתקופה.

אז מה היו הריחות האופייניים של שנת 2022 ומה צפוי לאף שלנו בשנת 2023?

מגבות עם מפיץ ריח וזר פרחים

טרנדים בתחום הריחות לשנת 2022

תחום הניחוחות ממשיך להיות חדשני וטרנדי, עם פיתוחים טכנולוגיים דינמיים והכל על רקע התרחשויות שונות בעולם המשפיעות על הטרנדים בעולם הריח, כמו על טרנדים בכל תחום אחר.

שנת 2022 הייתה שנה שבה אנשים חיפשו נחמה ותחושת ביטחון – אחרי מגפת הקורונה וגם בגלל המלחמה בין רוסיה לאוקראינה שיצרה תחושת חוסר יציבות מתמשכת.

לכן הריחות שאנשים חיפשו בשנת 2022 היו ריחות מוכרים של טבע וחופש, לצד ריחות ביתיים כמו ריחות של מרככי כביסה – מנחמים, עוטפים, מלטפים.

במקביל, תודעת הציבור בנוגע לתקני בריאות של תמציות הריח הביאה חברות רבות להקפיד על ייצור של תמציות שמנים ארומטיים ממקור טבעי, לצד טכנולוגיות מתקדמות של פיזור ריח טבעי ונקי – כדי לספק גם תחושה של בריאות ושמירה על איכות הסביבה באמצעות מפיץ הריח.

מפיצי ריח מתקדמים עם הטכנולוגיה העתידנית שמקיפה אותנו בשנים האחרונות, עם מערכות הפעלה חכמות, ניתנות לתכנות מראש ולפעמים גם מחוברות לאפליקציה עם אפשרות שליטה מרחוק.
אבל הביקוש למוצרים חדשניים וחידושים שונים בתחום לא נפסק והוא מניע השקעות ענק במחקר ופיתוח של הרכבי ניחוחות חדשים, חומרי גלם מיוחדים ליצירת ניחוחות ותמציות בישום וגם כמובן טכנולוגיות חדשות של מבשמי אוויר ומפיצי ריח.

מפיצי ריח - טרנדים לשנת 2023

המגמה העולמית בתחומים רבים מדגישה את הצורך בייצור אחראי כלפי איכות הסביבה. 
המשמעות היא שגם מפיצי הריח וגם תמציות ריח יהיו מיוצרות על בסיס טבעי ואפילו ממוחזר, כדי ליצור מוצרים שאינם פוגעים באיכות הסביבה ומסייעים למלחמה בשינויי האקלים.
נוסף על חומרי גלם מקיימים, המגמה בבחירת הריחות תהיה על התאמה אישית. 

מומחי ריח ויועצי ניחוחות צפויים להיות עסוקים בשנים הקרובות בביצוע התאמות מדויקות של ריחות המיועדים להשפיע על הרגשות ולעורר תחושות ממוקדות.

בחירת הריח צפויה לשמש אנשים, מותגים ועסקים לצורך ביטוי אישי, או ביטוי ערכי.
אנשים יבקשו ליצור קולקציית ניחוחות אישית בהתאם למה שהם רוצים להרגיש ומה שהם רוצים לשדר לסביבה. קצת כמו עיצוב של עסקים וחנויות, או בחירה של קולקציית ביגוד מותאמת אישית.

מגבות בתוך סלסילה

ניחוחות שעושים טוב על הלב

עוד מגמה שהתפתחה בעקבות המתחים של השנתיים החולפות מאופיינת בחיפוש אחר צבעים, ריחות וטרנדים, שגורמים לנו להרגיש טוב.

בין הריחות שמרוממים את מצב הרוח וגורמים להרגשה טובה אצל רוב האנשים, ניתן למנות את ההדרים למיניהם – תפוז, אשכולית, לימון, אבל גם כמובן פירות קיץ כמו אבטיח, אפרסק, שזיף וגם ריחות של פריחה אביבית.

במסגרת סדרות ריחות אווירה, ניתן לראות עלייה בביקוש אחר ריחות של אגמים, ים, חוף והרים רחוקים.

אז מה צפוי בעתיד של עולם הניחוחות?

לאן שלא תקחו את הפיתוחים והטרנדים של התחום הכי מסקרן בענף המיתוג והעיצוב, הכי חשוב שיהיה לכם נעים, ריחני ונוח. ניחוחות הדר מבטיחים להמשיך להתעדכן ולספק לכם את המוצרים המתקדמים והמעניינים ביותר בתחום, תוך שמירה על איכות הסביבה, על הבריאות שלכם ועל מוצרים בעלי תו תקן. היכנסו לקטלוג שלנו, או צרו קשר למידע נוסף.

השאירו פרטים ויועץ הריחות שלנו יחזור אליכם
רוצים ייעוץ והכוונה באתר? אתם מוזמנים לחייג אלינו: 04-8385572

מפיצי ריח חשמליים למשרדים

תמציות ריח למשרדים

ספריי ריח למשרדים