כיצד מפיצי ריח משפיעים על המכירות בעסק?

תוכן עניינים

חוש הריח הוא אחד החושים החשובים ביותר אצל בעלי חיים רבים. הוא מסייע לטורפים לזהות את הטרף, הוא מאפשר לחיות נטרפות לזהות שיש טורף בקרבת מקום ולברוח, הוא מאפשר להיזהר מרעלים ומזהמים.
הוא גם מאפשר לזהות ריחות של פרחים ופירות, להתענג על ניחוח של ים ואדמה רטובה, להתמכר לריח של בושם נעים ולגרות את התיאבון לקראת ארוחה מפנקת.

אבל איך חוש הריח קשור לעולם העסקים ולמה מותגים גדולים בוחרים להשתמש בו?

מפיצי ריח יכולים לשנות לכם את החיים

ודאי יצא לכם להיכנס מתישהו לבית עסק שבו פועל מפיץ ריח חשמלי. למעשה, ייתכן מאוד כי נתקלתם בסוגים שונים של פתרונות בישום גם בכניסה לבניין, לבית, למבנה ציבור ואפילו מוסדות חינוכיים.

מפיצי ריח הפכו זה מכבר לחלק בלתי נפרד מהחיים בעולם המודרני, כאשר הם הופכים את השהות נעימה יותר, משפרים את האווירה, יוצרים תחושות נעימות ואף מנטרלים ריחות רעים.
אבל מפיצי ריח לעסקים הם דווקא חדשים יחסית, למרות שיש לא מעט מותגים, אשר הריחות הנעימים הפכו כבר מזמן חלק בלתי נפרד מתהליך השיווק והמכירות שלהם.
איך הם עושים את זה?

כך תגדילו את מחזור העסקים עם הריח המתאים

למרות שמדובר על נושא די מוכר, יכול להיות שאתם עדיין לא יודעים, איך בתי עסק משתמשים בריח כדי לגרום ללקוחות להשאיר עוד קצת לקנות עוד משהו, להנות מהשהות במקום וגם להמליץ לחברים.

חלק מהידע בתחום הריח והשפעתו על התודעה האנושית הושג על ידי מחקרים ,חלקם במימון רשתות שיווק גדולות, אשר האמינו בכוחו של הריח לשפר את המכירות שלהם ולהגדיל את מחזור העסקים שלהם ואכן – מדובר בהצלחה מסחרית עצומה.

כמו שריח של מאפים טריים יכול לגרום לכם ללכת לקנות לחם – אפילו כאשר אין ממש צורך, כך גם ריחות נעימים אחרים יכולים לגרום לכם לשלוף את הארנק, גם כאשר אתם לא ממש צריכים לקנות שום דבר, פשוט כי האווירה במקום כל כך מושכת וגם כי המוצרים פתאום נראים לכם ממש מושכים.

כפי שצלילים יכולים לעורר רגשות וליצוא אווירה, כך פועל גם חוש הריח שלנו.
משום כך בתי מלון, קניונים מסחריים, חנויות ובתי עסק מכל הסוגים משתמשים בריחות נעימים כדי לעודד את הלקוחות להאריך את השהות שלהם בעסק, לחזור לקנות שם שוב ושוב וגם לקנות יותר.

בסופו של דבר, המרוויחים הגדולים הם בעלי העסקים, הנהנים מלקוחות מרוצים, פחות תלונות, אווירה יותר מושכת בעסק וכל אלה מביאים כמובן להגדלת היקף המכירות והיקשרות עמוקה יותר של הצרכנים למותג.

כך פועלים המותגים הגדולים ביותר בעולם ואם הם חושבים שזו הדרך – מי אנחנו שנתווכח…?

התקשרו עוד היום לקבלת ייעוץ והתאמה אישית של ריחות לעסק שלכם!

מפיצי ריח חשמליים

השאירו פרטים ויועץ הריחות שלנו יחזור אליכם
רוצים ייעוץ והכוונה באתר? אתם מוזמנים לחייג אלינו: 04-8385572