המותגים הגדולים ששינו את ההיסטוריה בשימוש בריח

תוכן עניינים

שימוש בריח הוא לא דבר חדש. למעשה, כבר בתקופות קדומות ביותר נהגו להשתמש בצמחים מפיצי ריחות נעימים כדי לבשם את הגוף ואת הסביבה.
ריחות נעימים, כבר אז הבינו, משנים את האווירה ואת מצב הרוח, יוצרים תחושת ניקיון ויוקרה ואף מגבירים חשקים חיוביים, מגבירים מוטיבציה, משפיעים על התודעה ולכן חשובים מאוד.

היום, עם התפתחות הטכנולוגיה, התפתח גם תחום הריחות ולכן אפשר למצוא מפיצי ריח מסוגים שונים, אשר מרעננים את האווירה, משפרים את מצב הרוח ומשפיעים על האנשים מסביב,
אבל מי הם המותגים הגדולים שבנו את השוק הזה ושינו את הדרך בה אנו משתמשים בריחות?


עולם שלם של ריחות

אתם יכולים לקרוא להם פתרונות בישום או מפיצי ריח, אתם יכולים למצוא מפיצי ריח לעסקים, או מפיצי ריח לבית, מפיץ ריח חשמלי ואפילו נרות ריחניים, אבל עולם הריחות הוא כבר מזמן עולם שלם של מוצרים, פתרונות, מגוון עצום של ריחות ואפילו טכניקות שונות לבישום.

בעלי עסקים מבינים את חשיבות הריח, את ההשפעה שלו על לקוחות פוטנציאליים והסיכוי שלהם לבצע עסקה משמעותית, בעלי בתי מבינים את השפעת הריח על התחושה החיובית בבית ועל הרצון לשהות בו, כמו גם על הרושם הראשוני אשר נוצר, כאשר אורחים נכנסים לבית.

גם פסיכולוגים כבר יודעים כי הריח משפיע באופן ניכר על יכולת של בני אדם רבים להעיר זכרונות, רגשות, תחושות ומחשבות, בדומה מאוד למוזיקה, אשר הצלילים שלה חודרים לאוזניים וממלאים את המוח והלב בתחושות ורגשות.
כך גם הריח חודר לאף וממלא את המוח והלב בשלל תחושות, רעיונות וזכרונות.

אבל איך הפך תחום הריח למדע ולתעשייה מחושבת, עם מוצרים בהתאמה אישית ועם מיליוני לקוחות ברחבי העולם?


להפוך לאימפריה בעזרת הריח הנכון

כאשר אתם נכנסים לחנות כמו “ללין” למשל, אתם יודעים כי הדבר הראשון שיכה בכם הוא הריח. ריח מתוק ונעים של ניקיון, סבונים, נרות ריחניים וכל הפינוקים הנעימים שיכולים להיות במקום אחד.
אתם מצפים לריח הזה עוד לפני שאתם מגיעים לחנות ואתם יודעים גם איך הריח הזה יגרום לכם להרגיש, אבל ללין ממש לא היו הראשונים בתחום.

למעשה, הרבה לפניהם, מותגי על כמו Abercrombie & Fitch – מותג אופנה מוביל בארה”ב, סינגפור איירליינס, חברת התעופה של סינגפור, שהעלתה את השימוש בריח לדרגת אומנות ואפילו רשת החנויות של מותג נייקי, אולמות תצוגה של רכבי יוקרה, רשתות בתי מלון, מסעדות וחנויות בגדים – כולם עשו ועודם עושים שימוש נרחב במפיצי ריח, כדי לחזק את האווירה הנעימה בבית העסק, למשוך לקוחות ולמתג את העסק – באמצעות ריח.

בשורה התחתונה – מפיצי ריח משמשים בימינו לצורך מיתוג איכותי ויוקרתי של עסקים וארגונים שונים, משפיעים על האווירה ועל הלך הרוח של המבקרים במקום, מעוררים רגשות נעימים ומוטיבציה לפעולה ולכם נמצאים בשימוש רחב, עם תוצאות מוצלחות.

צרו איתנו קשר בהקדם להתאמה מושלמת של הניחוח המתאים לכם!

מפיצי ריח חשמליים

השאירו פרטים ויועץ הריחות שלנו יחזור אליכם
רוצים ייעוץ והכוונה באתר? אתם מוזמנים לחייג אלינו: 04-8385572