כל מה שרציתם לדעת על מיתוג באמצעות חוש הריח

תוכן עניינים

מפיצי ריח לעסקים הם לא מוצר חדש במיוחד. למעשה, כבר שנים רבות ידוע על השפעתו החזקה של הריח, על יכולתו למשוך או לדחות לקוחות פוטנציאליים, על יכולתו לעורר רגשות, תחושות ומחשבות ועל האפשרות לרתום את הריח לטובת תנועת הלקוחות בעסק.
אבל מיתוג באמצעות ריח הוא כבר סוג אחר של שימוש בריחות למטרות עסקיות, אז מהו בכלל מיתוג ואיך משתמשים בריחות לצורך המטרה?

קידום העסק שלכם בעזרת מיתוג

מיתוג הוא דרך ליצירת שפה משותפת עם הלקוחות.
שימוש בצבעים, פונטים, צורות ודימויים, אשר הלקוחות מזהים בקלות וכך יודעים לזהות במהירות כל פרסום שקשור לעסק הממותג.
זה יכול להיות הארנב השחור של פלייבוי, התפוח של חברת “אפל”, הקשתות הזהובות של מקדונלדס והעיגולים הצבעוניים של האולימפיאדה – כל אחד מהמקרים האלה אתם מייד יודעים על איזה ארגון מדובר.
אז גם העסק שלכם יכול להיות ממותג בדרכו ובקנה מידה המתאים לו, בעזרת צבעים, צורות, שפה, סגנון תקשורת ועוד, אבל מיתוג לא חייב לעשות שימוש רק בחוש הראייה והשמיעה, אלא יכול להתבצע גם בעזרת חוש הריח.

מידע ששווה הרבה כסף – איך יוצרים מיתוג עם ריח?

מותגים גדולים ברחבי העולם כבר שילמו כסף רב לצורך קבלת תוצאות מחקר שיעזרו להם לקבוע:

  • איזה ריח הכי מתאים לחנויות שלהם
  • איזה ריח מעורר אצל הלקוחות חשק לבזבז יותר כסף
  • איזה ריח מייצג טוב יותר את הערכים והרעיונות שמאחורי העסק

תשובות לשאלות הללו ושאלות נוספות, גרמו לעסקים רבים לעשות שימוש במוצרים שונים, כמו מפיצי ריח לעסקים, מפיץ ריח חשמלי וכן פתרונות בישום מסוגים שונים, אשר מפיצים עד עצם היום הזה את אותו הריח הקבוע בבתי העסק.
ריחות אלה הפכו להיות מזוהים עם העסק המדובר, כאשר הם גורמים ללקוחות ליהנות מן השהות בעסק ולפתוח את הארנק יותר בקלות, אך גם ובעיקר – משמשים אמצעי זיהוי נוס, איתו יכולים לקוחות העסק להזדהות ולהבחין כי מדובר בעסק הספציפי שהם מכירים ואוהבים.
כמו הקשתות הזהובות של מקדונלדס, אשר מצביעות בכל מקום בעולם על העובדה שכאן אפשר להשיג אוכל מסוג מאוד מסוים, כך גם הריחות הפכו לחלק בלתי נפרד מהמותג של עסקים גדולים ברחבי העולם.

 

איך בוחרים את הריח המתאים לעסק שלכם?

תחום הריח הפך כבר מזמן לתחום נלמד ונחקר בקנה מידה רחב וכיום אפשר לאתר בקלות יחסית, את הריחות אשר יכולים לעורר בלקוחות שלכם את הרגשות והתחושות הרצויות לכם.
כל מה שנותר לכם לעשות הוא להתייעץ עם מומחים בתחום, כמו המומחים של אדר ניחוחות, כדי להתאים לעסק שלכם את סוג הריח המושלם, כמו גם הסוג המושלם של מפיצי ריחות, אשר יפזרו את הריח באופן מדויק ברחבי החלל.
התקשרו בהקדם לקבלת ייעוץ והצעה שתהפוך את העסק שלכם למקום ממותג, ריחני ונעים!

מפיצי ריח חשמליים

השאירו פרטים ויועץ הריחות שלנו יחזור אליכם
רוצים ייעוץ והכוונה באתר? אתם מוזמנים לחייג אלינו: 04-8385572